-->
Niezbędne:
Wykształcenie wyższe.
Co najmniej 3-letni staż pracy.
Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Posiadanie doświadczenia w realizacji projektów z funduszy zewnętrznych.
Spełnienie wymogu posiadania nieposzlakowanej opinii.
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu /o ile
znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania
niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe/ jest
obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność.
Dodatkowe:
Komunikatywność i umiejętność negocjacji.
Inicjatywa i operatywność.
Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy.
Biegła znajomość obsługi komputera
Znajomość języka angielskiego.
1) Koordynowanie działań Miasta w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych,
2) Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych celem uzyskania zewnętrznych źródeł
finansowania na realizowane przez miasto zadania;
3) Koordynacja wniosków przygotowywanych przez pracowników Urzędu Miasta i
miejskich jednostek budżetowych.
4) Współpraca z przedstawicielami organów i instytucji zarządzających dystrybucją
środkami krajowymi i funduszy europejskich oraz innych środków zewnętrznych
istotnych w planowaniu rozwoju miasta,
5) Inicjowanie i koordynowanie prac przy realizacji projektów współfinansowanych z
funduszy zewnętrznych,
6) Koordynowanie współpracy z partnerami zagranicznymi.
Życiorys zawodowy /CV/,
List motywacyjny
Wypełniony kwestionariusz osobowy.
Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy.
Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w realizacji projektów
z funduszy zewnętrznych.
Dokumenty stwierdzające, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Natomiast w przypadku
zatrudnienia na stanowisko – pracownik jest obowiązany dostarczyć wyciąg z
Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych
dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dodatkowe dokumenty według uznania kandydata.
Kandydaci proszeni są o składanie ofert w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Kraśnik ul.
Lubelska 84, w zamkniętych kopertach (z adresem do korespondencji), z dopiskiem „Konkurs
na stanowisko inspektora w Referacie ds. współpracy zagranicznej i pozyskiwania środków
zewnętrznych
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Bartłomiej Jakubiec |
dodano do BIP dnia | 16-04-2012 08:04:48 |
rejestr zmian | Informacje o postępowaniu |