-->
Obowiązki:
1.Kierowanie bieżącymi sprawami Miasta i kierowanie Urzędem.
2.Reprezentowanie Miasta i Urzędu na zewnątrz.
3.Przedkładanie Radzie Miasta projektów uchwał Rady.
4.Wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
5.Składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta.
6.Wystawianie upoważnień Kierownikom Wydziałów i innym pracownikom Urzędu do wydawania w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
7.Ogłaszanie uchwał Rady Miasta, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
8.Reprezentowanie Miasta i jego organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym, a także przed Trybunałem Konstytucyjnym.
9.Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień.
10.Rozpatrywanie skarg i wniosków w sprawach działalności Urzędu.
11.Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
12.Zatwierdzanie na wniosek Kierowników zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu.
13.Dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych mianowanych pracowników samorządowych.
14.Wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Miasta.
15.Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów.
16.Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad Referatem Kontroli Wewnętrznej, Referatem Zamówień Publicznych, Audytorem Wewnętrznym Gminy Miejskiej Krasnik, Biurem Burmistrza, Samodzielnym Inspektorem ds. Mediów i radcą prawnym.
Osoba wytwarzająca informację: | Administrator Administrator |
Data wytworzenia informacji: | 13-05-2013 |
Osoba wprowadzająca informację: | Administrator Administrator |
Data wprowadzenia informacji: | 13-05-2013 |