-->
Sekretarz Miasta
1. Zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady Miasta. 3. Nadzór nad realizacją Zarządzeń Burmistrza. 4. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne. 5. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej. 6. organizowanie współdziałania z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miejskiej Kraśnik. 7. Nadzorowanie i odpowiedzialność za przestrzeganie rzetelnego i terminowego, zgodnego z prawem załatwiania spraw obywateli przez Urząd. 8. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkiego rodzaju informacji o charakterze publicznym na terenie Miasta. 9. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych. 10. Kontrola nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie. 11. Nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych Urzędu w zakresie powierzonym przez Burmistrza. 12. Wydawanie wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych oraz przyjmowanie oświadczeń woli. 13. Zatwierdzanie do wypłaty, łącznie ze Skarbnikiem Miasta lub osobą przez niego upoważnioną, kwot wydatków sprawdzonych merytorycznie przez upoważnionych do tego pracowników.